man in the mirror

yaah inga bilder blev det igår, internet ville inte riktigt sammarbeta.
men ja kom hem vid halv 2 tiden iaf så hade ändå inte orkat  lägga upp dom. ANNA SKICKA BILDERNA TILL MIG NU!
Vi såg som sagt mammut igår, helt okej film. Dock lite för lite livsglädje i den. Vart fan är istappet ja beställt för att träffa mig i skallen?
Idag ska ja inte gå ut på hela dagen. -15 JÄVLA HORGRADER UTE! puss hej ja stannar hemma under min säng!

PS en efterlysning. vart är mina skor från have2have som ja beställde för 100 år sen? nån som sett dom? hör av er!.
BILDER KOMMER SENARE UNDER DAGEN HÅLL ÖGONEN ÖPPNA FUCKEEEEEEEERS
PS igen aaa jag är väl halvtik asså!!!! livet leker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0