don´t stop until you get enough

som ett barn på julafton sitter jag och väntar på att det ska plinga på dörren haha orkar inte vara jag idag.

skulle åkt på en säkerhetsutbildning med jobbet idag men på tbanan påväg dit får jag ett sms om att den e inställd. OVÄRT det va då att ha gått upp kl 7. Åkte hem och somnade med kläderna på.
MR EA kommer alltså hem idag, kan inte säga hans riktiga namn här då han vill behålla sitt privatliv =P
Är ledig fram till lördag då jag har jobbhelg med dom bästa tjejerna i världen!


Kommentarer
Postat av: kim

hon ba ja säger inte namnet men en bild e ok haahhahahaha min blåa peyton e hos dig i strl xs i want i backk lägg den i min låda på jobbet så hämtar ja den efter skolan :)

2010-02-10 @ 22:14:12
Postat av: mimmzo vimmzo

hur får jag tag på dig tjuvi? puss

2010-02-11 @ 00:25:39
Postat av: tjuvi

MIMMI JAG HAR SAMMA NR SOM FÖRUT =) ring bara//Tjuvi

2010-02-11 @ 16:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0