Ja kallar på däj!

Tjenixens bloggen!
Hur mår du mammas lilla hjärtegull? Jag är såååååå trött. Var ju på julgalan igår. Hur kul var inte det? Synd att julmat smakar röv men allt annat var perfekt. Hade grymmt kul med tjejerna och det kom fram ca: 24 kiillar till vårat bord och raggade, bjöd på drinkar och frågade vad vi hette. Darin var på plats till saras stora glädje och jacob öqvist var är till min stora glädje. Ja alla var där och vi hade det så himla roligt. NI SOM INTE KOM NI MISSADE NÅGOT!
På min jultalrik fanns: 3 potatisar, en rostbiff en macka. 6 skumtomtar, 45 dummle och lite daimtårta. Ja inget på julbordet tilltalade mig så dessert bordet var mitt hela kvällen.




Glada flickor till bords! obs. märks snyggskalan?






Till bords. Det bjöds på stand up och kim här i bild gick upp på scen och deltog i en sångtävling =)

var tvungen





Händerna i taket! Ska vi riva hela haker?


Kommentarer
Postat av: Dilan Dilir

vad snygg du är! :)

2010-12-05 @ 22:23:27
URL: http://dilaanisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0