10.29 lördag morgon

Det är jävligt coolt att sitta på tunnelbanan på väg hem klockan 22.30 en fredagkväll med ett pringlesrör under armen. I en för liten sevenelevenpåse. Då känner man sig het. Glamourös. Lite som Carrie i Sex and the city. Living the dream.Me and my pringles.

Ja eftersom jag samåkte med den som texten handlar om ovan så förstår ni varför jag är vaken så tidigt. Ja käkade nyss fruskost och ska packa mitt liv i en satsväska för att åka och träna och sen gå på julbord och sen på fest.


tuffingen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fulaste bilden någonsin. Sa ju att jag va ful igår. Herregud. DÅLIG marknadsföring.

2010-12-11 @ 12:06:55
URL: http://hejironi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0