Stresss

Sorry guys att jag inte hann upptadera nå vidar igår . Men hade det stressigt och mådde dåligt när ja kom hem så suck it ja uppdaterar nu istället. Igår var jag iaf på stan, shoppade fikade och var på bio! Kan visa senare vad jag har köpt måste bara äta frukost och kolla lite how i met your mother sen kan vi gå vidare. Igår såg vi iaf PUSS med alexander skarsgård MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.


trött efter all shopping


I "markön" på världens äckligaste café. La rose på drottninggatan, besök aldrig PUNKT!


Bytte om till mina nya gummistövlar som jag köpte. 1300 kr whatup!




Det är mycket godis den är här veckan känner jag


Kommentarer
Postat av: kim

cok kattig, vill du bassa?

2010-08-27 @ 15:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0