Men jag har samma trasor på

A men vafan äntligen stockholm. Lite klarblå himmel och grader som passerar 20 strecket. Då intar jag balkongen (ballen) tills andra vaknar och kan hänga med mig. Annars har ja ju inget emot att hänga med ballen men det anses som mobbad tror jag.
Tänk att jag är vaken. Stannade ju till hos anna och co igår. Dom drog ju ut men jag var på no party mode at all!
Men två glas vin blev det och kom ändå hem vid 01.30.



Dagens mål: komma ett litet steg närmare gambianmaffian!


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0