yeah they love me everywhere

Som ni alla vet så görs min dagens outfit pose runt om i världen..Får många bilder dagligen på fans som gör samma pose som mig och det gör mig lycklig...
Fick en fråga nyss också ifrån ett av mina största fans...

frågan lyder: En modefråga. Du är ju praktiskttaget min modeguru numera!

Skulle du kunna gå på fest i converse?
Tycker du det är okej att gå på fest i converse?

tack på förhand min stylist

Svar: Nej skulle inte kunna ha converse då jag skulle komma till armhålorna på folk och få svett i fejjan. men tycker de är helt ok för top modeller att gå ut i det... tjingeling! /din stylist.

Ja ni ser ju...




Kommentarer
Postat av: SKJORTAAAAN

Den vita skjortan på nedre raden och näst längst ut till höger, vart kommer den ifrån????

2010-04-25 @ 19:01:31
Postat av: Mikkelbenedicte

Greetings. This site is so full of information

2011-04-12 @ 15:46:53
URL: http://mikkelbenedicte.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0