St Tropez någon?

Inte för att det rör mig igentligen, men nu har ju svensk handels och facket förhandlat klar. De kommer höja en handelsanställds lön med nästan 900 kr i månaden.
Asså va?
Skänk alla övriga pengar till oss storbloggare istället. det är ju ändå vi som levererar och uppfyller arbetarklassens dagar igentligen. vad ska arbetar klassen med dom pengarna till. Dom har ju ändå inte råd att
åka till St tropez...
Helt onödigt alltså om ni frågar mig!



Syrran och jag..snyggast i stan! CIAO!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha, vilken teori :P

Kika gärna in min bloppis och gör några fynd

2010-04-09 @ 13:10:50
URL: http://sabinasbloppis.blogg.se/
Postat av: rosinilover

gud va snygga ni är :)

2010-04-09 @ 19:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0