jo

Året är 2008...

Vilken klass gick du i - 9:an ,i wish
Vad hade du för hårfärg - lite ljusare än nu
Hur lång var du - 1.59 &½
vem var du kär i -  Armani
Hade du nån Pojk/flickvän - Ja mrA
Vad brukade du göra på fritiden - De va året då jag inte hade nån
Vilka umgicks du med - Fansen, tills ja insåg att dom va falska =(
Var allt Bättre då - Nej allt blir bara bättrer för sånna som mig
Skulle du vilja gå tillbaka dit - nej sa ja, tjatmoster
Har du förändrats - Ja min reaktionsförmåga har nog blivigt bättre



Här har vi ett tydligt exempel på reaktionen. Har inte hunnit sätta mig i poseposition innan paparazzi hunnit trycka på klick.

Kommentarer
Postat av: kiiiiim

Vad brukade du göra på fritiden - De va året då jag inte hade nån



haahahah såååååå sant!

2010-04-27 @ 22:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0