har kommit på frågorna helt själv

Bästa veckodagen: Dom lediga

Humör: hungrig vill äta allt

Favoritgodis: lakrits

Är det nåt du absolut inte äter: mat i förpackning som tar 8 min att värma

Kläder just nu: Säger inte då har ja nio copycats på stan imorgon

Musik just nu: Allsång på skansen

Favoritsaft : den som det är mest socker i, vilken är det?

Dagens längtan: sony ericsson vivas silver

Hur många kuddar sover du med: om mr a´s röv räknas som en kudde så är det 3

 Spelar du nåt instrument: kan gubben i lådan med mina klackar, räknas det?

 Dagens frisyr: ´snygg!

 Kommer du ihåg din första kärlek: nej vem va först`?

 Har du några homosexuella vänner: aaaa nio st

 Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: trogen vem? sin bank? modeleverantör? elbolag? vem?

 Ser du på kärleken som ett misstag: Nej absolut inte

 Bio eller promenad: Dansa på bardiskan.

Dages borde: klämma min finne på hakan men icke då!

Dagens fundering: Ska ja äta min chipspåse som ligger i skafferiet eller inte?

Snarkar du? låter den frågan bli obesvarad. Den dög inte.

Rädd för insekter? aa alla mina läsare är små fula insekter

Det här är jag bra på: ! Planera !

Vad vill du jobba som? Det ja redan gör BLOGGEEER 

Chips eller godis? CHIPS ALLA DAGAR I VECKAN


Anser du att du är stark? Jag kan bli bortblåst av en 3-åring så nää

Snusar du? Nej men norrland gör

London eller Paris:
Sicilien

Född: Nacka sjukhus

Nationalitet: 50% somalie 59% nordkorean!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0