Ciao Marggio Parte Due (del 2)

Damer och tyskar:

JOCKE VECCHIO ÄR TILLBAKA!
Och här kommer DAGENS



När vi väl var nere vid Svampen var det dags. Jag letade efter förlovningsringen i min kavajficka. DEN VAR KVAR! Jag sneglar på Rosanna som pillar in en snorkråka i munnen. Sakta går jag ner på knä och frågar om hon vill bli min fru. Hon tittar djupt in i mina ögon. Så gott som ett JA, tänkte jag. Hon öppnar långsamt sin italienska mun, putar med läpparna och säger:

"Sono solo un blogger. Pensi che ho il tempo per un marito? L'unica cosa che interessa è il denaro e le pene .. In altre parole, si può andare da qui. Sei rigido da Svezia, così non ci piace. Voglio un Latino!"

ÖÖÖH VA? Visst jag har gått italienska steg 1,2,3,4,5 och 6 i gymnasiet och visst jag fick bättre betyg än min efterhängsna tjejkompis Simona Carlsson som har rötter i Fiumefredrik (en liten stad med en kall flod i södra Italien). Men ska jag förstå sådanhär gammeldags italienska? FUCK NO!

Det fanns bara en sak att göra. En enda sak. Jag tog upp min Ipad ur min ekorreryggsäck och pillade fram ett telefonnummer. Nu undrar ni säkert vems?
Det var min back up. Det var egentligen bara på grund av henne som jag tog kontakt med
Roxanne Vetjnikov från början. Det var henne jag ville åt och hon var den perfekta kvinnan på alla sätt. Visst, hon var varken från Fiumefredrik eller Italien.. Visst, simhuden satt inte lika tight mellan fingrarna. Men hon var lika härlig som en rännskita efter förstoppning. Roxanne Vetjnikov släng dig i väggen! Hon luktade sommar året om och även om hon var född 1987 var även hon en fashionista. Jag kallade henne Mrs. Big.



Jag ringde upp henne direkt. Första signalen kom. Andra signalen kom. Den tredje kom aldrig. Mitt bultande hjärta slog snabbare än när jag såg Roxanne Vetjnikov's trosor i smuttstvätten för första gången. Jag hade fler fjärilar i magen nu än när jag satt i Washington och skrev mitt NASA-prov. Jag hör hennes vackra stämma och hon svarar: Kim Söderlund här, vem är det?

Fortsättning följer nästa vecka. Samma tid, samma blogg.

Peace G

Jocke Vecchio.


Kommentarer
Postat av: elisa

AAAAAHAHAHAHAHAH

2010-04-04 @ 17:22:00
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHHAAHAHHAHA

2010-04-04 @ 17:23:11
Postat av: J Vecchio

Glömde skriva temat på dagens: Mycket hud och en lönespec från Intersport!

2010-04-04 @ 17:26:21
Postat av: H a i d i

Glad påsk! :)

2010-04-04 @ 18:20:00
URL: http://haidis.se
Postat av: kiiiiim

Bästa gästbloggen ever!!!!

2010-04-05 @ 01:43:58
Postat av: kiiiiim

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-04-05 @ 13:33:17
Postat av: mimmi

HAHHAHA KIM SÖDERLUND HÄR vilket oväntat slut!

2010-04-05 @ 18:27:33
Postat av: Nicolailotta

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2011-02-23 @ 20:11:45
URL: http://nicolailotta.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0