spontanpappan

Medans jag planerar allt här i livet så är min pappa jävligt spontan. I lördags ringde han och sa. Hej jag har köpt en hund. Då ska jag bara tillägga att pappa aldrig haft hund aldrig nämt något om en hund och inte kan uttala hund på svenska.

Pappa: Hej jag har köpt en hund
Jag: Okej, varför de?
Pappa: Jag har alltid velat ha en hund.
Jag: Jaha okej men du måste ju säga till innan, vet du hur mycket jobb de ligger bakom en hund?
Pappa: Men jag vill ha en hund.
Jag: Jaha va e de för hund då?
Pappa: En rottweiler.
Jag: MEN PAPPA! Dom blir ju skit stra och kräver massa jobb, hur ska du uppfostra den?
Pappa: Som jag uppfostra er.
Jag: Men det är svårt med hund.
Pappa: Men jag har velat ha en hund sen jag va liten.
Jag: Jaha men det är inte nåtman bara går och köper sådär. Vad heter den då?
Pappa: HAN heter Bacco. Jag valde mellan det namnet eller Rintintin.
Jag: Okej jävligt tur att det blev Bacco da.

Jaha så då har man en hund i familjen. Bacco the dog. Och han förstår bara italienska.


Och här har vi honom i egen hög person.

Kommentarer
Postat av: elisa

pappa har visst haft hund 3 gånger!

2011-02-28 @ 21:29:49
Postat av: Trees london

hahah xD komiskt!

2011-02-28 @ 21:41:33
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Meurk

rintintin haha. borde den heta !HAHAHAHAAHAHAHA

2011-03-01 @ 09:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0