Såhär tråkigt har jag just just nu

Öppna dina vänner på facebook och svara på följande

1. vad sa du till nr 34 senast: Dennis Trygg, vad kan jag sagt de va ju ett tagsen snuten=)

2. Nämn en bra talang hos nr 120: Matilda Rask, sminkar mina ögon gör hon med bravu..

3. Har du någongång ätit middag med nr 2 och i så fall vad åt ni:  Allesandro Cagliesi. JO men det ha jag nog typ donken eller kebaben, de va gamla goda tider.

4. Tror du / vet du att nr 96 läser din blogg? Josef Mekonen. Ja det gör han alla dagar i veckan och han ääälskar den som ni!

5. Berätta nåt pinsamt om nr 12: Anna stenberg: hahaha oj det finns mk. 

6. Säg något nr 110 är riktigt dålig på: Lisa Isacsson ja på att träffa mig SHE SUCKS!

7. slutligen när träffa du senast nr 55 och vad lekte ni? Eva Nyberg. Mormor och barnbarn för det är vi kanske så vi lekte de..som en dokusåpa där allt e sant, eller nåt.

Men hur mår ni då??
Jag ska ta ut armani nu han är bajsnödig, bloggar när jag e tillbax..Ska ja plocka upp bajspåsen? Brukar ni göra det? Jag låter den ligga....
Okej måste skynda mig armani har öppnat dörren och nästan bajsat på mattan.....


Kommentarer
Postat av: kiiiiim

hahahahahahha!

2010-05-11 @ 22:29:16
Postat av: MAmi

Armani e sååååååååå söt!

2010-05-11 @ 23:29:15
URL: http://www.hotmohair.com
Postat av: Simon

Finns du i verkligheten??

2010-05-12 @ 00:53:58
URL: http://baraharligare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0