Det bästa med att vara ute är att komma hem!

Efter att ha spenderat dagen med att absolut inte göra någonting nödvändigt så drog jag mied mig Matilda till mosebacke! En afterwork för henne men inte för mig som inte "jobbar" men det var den roligaste afterworken jag varit på.
Koversation mellan Rosanna och Matilda.

M: Men kom till Lidköping i sommar (matilda är därifrån)
R: Jaa men jag ska ju till skellefteå, malmö och sicilien också..jag kommer aldrig vara i sverige!

En dagens outfit:
Blus från gina, kjol från gina strumbyxor från gina och converse från gina!
e'
Hon i bakrunden tycker jag är väldigt stekig som bara slängt på sig kavajen på axlarna och inte har armarna i armarna..fattar ni?


Matilda vill också! Har en likadan klänning den ska användast snarast!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0