asså jag ville ba snaaap giiirl!

Ni som följer mig slaviskt vet ju redan vad jag gjort idag. Så tänkte alltså inte repeter detta. Har iaf haft det huuuur trevligt som helst, detta måste vi göra oftare gööörls..
Vi satt mitt i solen på en stekig altan mitt i stan... Schteeeigt mina vänner thats how i lever!

Ni vet min dagens outfit pose... Den har verkligen spridits runt i landet..Ska lägga ihop alla bilder så ska ja lägga ut det här på bloggen så ska ni få se vad som kännetecknar mig mest! Vet ju att vissa av er bara ser mig som en söt liten bimbo med mk pengar =)

Här kommer iaf dagens dagens..

 
´
Tycker att jag borde stå med denna pose på dom nya 200-lapparna...tycker inte ni det också!






I AM THE KING OF THE WORLD WOHOOOOOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0