JOCKE VECCHIO is in tha HOUSE!



Har ni saknat mig?



Låt mig berätta om min vacation:

Vi börjar från början :) En regning dag i april strosade jag och en kompanjon runt inne i stan. Vi gick och gick, blev våtare och våtare, samtidigt som sommarn-timern bara tickade på. Min käraste Kim Söderlund hade sedan en längre tid tillbaka dumpat mig, inte långt efter att hon hade träffat sin nya bästa vän "Kissie". Hon har tydligen nån känd webbdagbok av något slag :S. De hade träffats av en slump när de skulle operera bort varsin elakartad leverfläck på samma dag.
Iallafall, när vi hade vandrat på ett tag sa jag till min kompanjon:
- Äh fuck this, jag tar en charter någonstans.
- Vadå, vart ska du då, undrade han?
- Skit i det du, CARPE DIEM!

Jag wappade på luren samtidigt som jag checkade cashen på banken. Jag räknade ut vart jag hade råd att åka och gick in på Ving Center.
- Hej! En charter + all inclusive till HÄGERSTEN!

Sagt och gjort, dagen därpå bar det av till Hägersten. Timmarna gick, dagarna gick.. Men en vacker dag på Konsum av alla ställen hände det. Jag råkade tappa min plånbok på marken och innan jag hann reagera var det en kvinna som sträckte sig efter den. Vem var det? Hon hade en tydlig tatuering på underarm som löd: "Fuck the world, excep ROTEBRO"
Det här kunde vara kvinnan i mitt liv, tänkte jag. Åt helvete med jävla Kim Grönalund eller vafan hon hette. Hon kan ju hänga med Kissie och Bajsie och dom.
Notera att jag fortfarande inte har sett Rotebrotjejens face, men det spelar ingen roll, jag ska gifta mig med henne ändå.

Vill ni veta hur hon ser ut? För att bibehålla spänning har jag bett en snut rita en fantombild. Såhär blev den:

yeah



TACK OCH HEJ, HÅRSPRAY!


Kommentarer
Postat av: kiiim

hhahahahah!!!!!!!!!! :D:D:D

2010-07-16 @ 23:19:24
Postat av: hejironi

Hoppas dom får varandra till slut.

2010-07-16 @ 23:30:45
URL: http://hejironi.blogg.se/
Postat av: Ellen | elleneliza.devote.se ♥

haft en bra dag? :) kram! ♥

2010-07-17 @ 00:16:21
URL: http://elleneliza.devote.se
Postat av: roxy

Gud vilken underbar kille han är, rosanna! Din systers pojkvän va? Snygg som f*n är han ju också ;)

2010-07-17 @ 08:49:11
Postat av: Emelie

Vilken charmör! Kollade in hans bilder på facebook nyligen... Goodlooking guy det där ;)

2010-10-26 @ 18:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0