Fin kommentar från en läsare

Ja varfor tittar jaaag pa din blogg? 1) du ar Toruns dotter, har sett dig sen du var bebis( du minns inte det) 2) du driver med dig sjalv o med alla 3) du ar valdigt roooolig. Tycker du blivit en skon o particulare tjej med en speciell humor( typ engelsk, som jag alskar). Maste ocksa saga att du & Torun har mycket gemensamt, och det ar en STOOOR komplimang. Lycka till med allt du vill uppna, det kommer att bli jattebra, bara vaga....:) kram fran en gammal van till mor o mormor din.


Ja ni ser ju själva. Alla älskar mig. Sen att hon skriver att hon känner min mamma, mormor och sett mig sen jag var bebis mm. Det är ju bara önsketänkande. Det är lätt att bli besatt av mig som ni vet.
Crazy as i am!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0