Till alla som inte har ett liv en fredagkväll som denna!

1. Det första du tvättar i duschen? stortånageln
2. Gillar du kaffe? nej dricker det bara för att de blir bra på bild
3. Hur mår du just NU? orka skriva nu med stora bokstäver för att verkligen fånga "the moment"
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? A
5. Berätta om din senaste dröm. Det var askmoln så jag kunde inte komma hem från Dubai, vilket gjorde ig väääääldigt "ledsen".
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Nej jag skulle kräkas
7. Vad vill du ha just nu? en fet jävla solbränna
8. Har du räknat till 1000 någon gång? typ inte har för lite dötid (presic som er som läser)
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? asså är jag mätt så slickar jag är det så att glassen är min middag hugger jag direkt 
10. Använder du smileys? inte till dom som jag känner mig bekväm med
11. Har du träffat någon kändis?
 ja man gör ju det i min värld 
12. Gillar du keso?
Ja det gör jag häftigt va?
13. Vilken låt hade du sist på huvudet? den som är till resereklamen på tv
14. Hur många länder har du besökt? hela 56 stycken!
15. Är dina föräldrar stränga? pappa? nej bara knäpp. Mamma NEJ med stora bokstäver
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? aldrig i mitt hela jävla liv
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? mina vackra ögon
18. Brukar du hyra film? ja jag kallas hans
19. Var kommer du vara på lördag? rödamattan - hollywood
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Nej jag trodde det var lutande tornet i Pisa. Hajjade till året därpå vad som igentligen hände. Man va ju inget snille som barn.
22. Vad åt du till lunch? Cocacola och turkiskpeppar. Lite bakis var man
23. Har du lockigt hår? Nej tönt
24. När grät du senast? hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm  
25. Har du gått in i en vägg någon gång? ja med armani en gång men hans huvud kom först så ja blev liom räddad
26. Favoritårstid? SOMMAR
27. Vem höll du senast i handen? OKÄNT BARN SOM GÅTT VILSE
28. Sover du med TVn på? ja iallafall 6 dagar av 7
29. Tycker du att du är gammal? för gammal för 18 års klubbar
30. Är du mörkrädd? nja
31. Gillar du ditt liv just nu? O ja
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
 Ja men mycket sällan faktiskt 
33. Har du bra syn? om man tror att ens pojkvän är en gammal kärring på käpp från 50 meters avstånd så är svaret nog nej
34. Var är dina föräldrar just nu? Pappa är garanterat i soffan framför datan och mamma garanterat framför datan på jobbet.
35. Vad har du på dig just nu?
 sandra fleece robe
36. Vad var det senaste du köpte?
 kycklingfiler
37. Hatar du mer än 3 personer? ABSOLUT MER ÄN 30 personer kan vi säga 
38. Använder du sushipinnar? när jag äter sushi 
40. Äger du ett vapen? nej jag är pippistark. dont need too
41. Gillar du ditt hår? ibland 
42. Gillar du dig själv? 
alltid
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? mami 
44. Hur ofta använder du MSN?
aldrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0