The story about the fur

Anna nu släpper jag ut hemligheten! Kan inte bära på den längre...

Anna går runt en söndageftermiddag och kollar på pälsar i seconhandaffärer.
På andra sidan stan går jag runt och kollar på mest allting i alla affärer. Pratar i telefon med Lisa osv...Mitt i samtalet får jag ett sms av Anna: Lägg på det är akut.
1 sek senare ringer jag upp Anna.

Anna: Jag har precis provat världens finaste päls.
Jag: Okej?
Anna: Men den är undanlagd och det är redan en tjej som står i kö på den som har ringt 2 gånger och verkligen vill ha den.
Jag: Ja det var ju synd
Anna: Men jag såg att den första som hade lagt undan den heter Mikaela. Och det är där du kommer in i bilden. Snälla kan du göra det?
Jag: Okej men då betalar vi cash så ingen kan spåra oss sen.
Anna: Jaja jag har redan tagit ut.

20 minuter senare

Jag:
Hej jag ska hämta en jacka som är undanlagd på Mikaela.

Anna är nu ägare av en mycket fin päls och glad som ett barn som fått godis en tisdag!

Rått eller bara självklart?


Busfröna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fett bra! dock lite synd om tjejen som lagt undan ;P

2011-01-28 @ 12:19:49
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: C

Helt rätt!

2011-01-28 @ 22:22:37
URL: http://cutiiest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0