Svar på tal!

Hej!

Jag har lite fundringar angående dessa paxregler som baraharligt utspråkar sig om.

Om Kerstin ligger med Bengt och sen med Kurt så får Kurt ge Bengt bigmacmenyn. Alltså Kurt och Bengt måste känna varann. Men om då Kerstin ligger med Bengt igen (vilket jag tycker är lite billigt gjort) borde då inte straffbetalningen (om det nu går att varva) bli mindre?
Då borde ju Bengt bara få bli skyldig en lilla menyn och är Kerstin då så kåt att hon ligger runt igen (med Kurt denna gång) borde det bli en happymeal och tillslut är billiga jävla Slampkerstin bara värd en liten paj!
Tillslut är ju Kerstin så billig att det bara är frittfram på na!
Jag vet inte vad ni tycker men så har jag iallafall legat och resonerat under natten.

Det SKA gå att varva men betalningen faller i värde. Punkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0