Sovandeflikka

Piggtjej_sökersäng_87!

Det ni inte visste om mig men som ni ska få veta nu. Jag kan somna överallt när som helst! Knäpp med fingret så somnar jag!
Jag har somnat ståendes på tunnelbanan. Vid drinkbordet på en nattklubb. Hemma hos en vän mitt på ljusadagen på en midsommarfest. På madrassen ute i havet. Ja u name it, sova för mig är inget problem! På bio, på konsert, i matkön! Ja det är sant! När det kommer ett program om dom sovade människorna så ska jag delta. Tror jag kommer bli uppringd först och bli mutad med att vara med! Skulle ja inte ha massor att göra varje da och inte ställa väckarns så skulle jag nog utan problem kunna sova till nästa natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0