Sexy bitch

Nyårshatarn är hemma!
Men ska vara ärlig så var det trevligare att äta god middag med roliga figurer än varma mackor själv i soffan. Så jag hade faktiskt kul. Fick ett fint champagneglas och allting. tack tjejer och killar för det. Men efter tovlslagetbörjade jag gäspa och tog på mig kängorna för att vandra hem. Nu sitte jag är i min älskade fleecrobe och ska hoppa i säng. Asså nej jag hoppar inte alls i säng va e de för jävla uttryck. Jag kliver stillsamt i sängen som en normal människa såklart.


mer bilder imorgon...........

Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg!

Hoppas ditt 2011 kommer bli bäst :D

Ha det bra! ^^

2011-01-01 @ 14:02:45
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0