white month

Vi kan även kalla det tråkiga månaden, månaden utan liv, jordens undergång och tråkigtbloggandemånaden.

Ingen alkohol på en månad ska jag försmäkta på denna ÖÖÖÖÖ.
Varför? För att bevisa att jag kan typ. Helt jävla onödgt.

Man kan inte gå runt säga dumma saker (som man igentligen tycker och vakna morgonen efter och säga du förlåt det var alkholen.
Inga spyor runt hela lägenheten som man kan torka upp i lag morgonen efter =(
Ska alltså inte på en hel månad vakna upp och undra om jag inte har varit i botkyrka igår och gått hem till en kille som bodde hemma med sin mamma, pappa, syster,systers barn och farfar som bjöd mig på en cigg 05.00 och frågade om jag inte skulle kamma håret. Nej det sistnämnda har kanske inte JAG gjort men i alla fall. F A N.


Kissaru eller? åååååååååh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0