Rasisten har hittat hit

Postat av: sd braval

fast jag tycker det är rätt<!! vill du bo och skaffa barn i rinkeby?? vill du det?

tror ingen vettig svensk vill det!

tänk alla stackars svenska gamla idag som har byggt sverige.. ska vi införskaffa oss mer skulder.. visste du att 78 procent av alla brott mord misshandel våldtäkt sker av invandrare ikke svensk bakgrund? blogga om dessa problem! skulle det vara hitler fasoner att säga nej till mer invandring? ska vi ta hand om alla? snälla lilla rara flicka tänk till lite nu! sansa dig! blogga på om dessa siffror istället ge förslag vad ska vi göra då? 22 procent skulle svenska brottsligheten vara.. 78 är mycket högt!! och väldigt dyrt! minst 200 våldtäkter varje år begås 2000 misshandel alltså flera varje dag! halal mord på djur! dom dräper sina fruar..detta skit stödjer du?? ¨

man ska ta seden dit man kommer om man kommer till ett land som sverige! gör man brott skall man ut på livstid! jävla invandrare! jag behöbver inte äta kebab och pizza hamburgare kan vi äta själva pizza med för den delen! sluta upp att läsa kissie blogg med och göra reklam åt dig självt!!

Låter mina smarta läsare svara på detta istället för det svar jag gav i ett inlägg jag tog bort. Vet att många är
smartare än så vilket gör att jag inte behöver svara på detta dumma inlägg med manipulerad statistik. Se dig själv som lurad av allt skit du går på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaa 78%!! Vart fan får du det ifrån?



Nu har du säkert råkat läsa att, av dom 100 mest kriminella i SKÅNE (!!) är 78 av dom invandrare...

Eftersom du är så korkad så förklarar jag:



Ja, av dom 100 värsta kriminella människorna i SKÅNE är 78 PROCENT invandrare.



det betyder inte att 78% av en miljon invandrare i sverige är kriminella...





tänk lite ditt rövhål

2010-09-20 @ 12:21:05
Postat av: MADDE MEURK

den statistiken har idioten hämtat ur SD:S information som för övrigt är påhittad.

6 % som röstade på SD borde omyndigförklaras TACKHEEEEEEEEEEEEEEEEJ

2010-09-20 @ 12:34:32
Postat av: hejironi

FÖR DIN INFORMATION. När du pratar statistik om kriminella med invandrarbakgrund, så är det så att statistiken i procent självklart visar de resultaten. DET BOR JU FLER SVENSKAR ÄN INVANDRARE I SVERIGE. Du borde kanske använda din enda hjärncell innan du gör ett blogginlägg nästa gång. Rasism är vidrigt, du är en ignorant och okunnig människa. Jag hoppas verkligen att du tänker efter.

2010-09-20 @ 17:13:45
URL: http://hejironi.blogg.se/
Postat av: hejironi

Å lär dig stava för fan.

2010-09-20 @ 19:28:32
URL: http://hejironi.blogg.se/
Postat av: Markus

Vet ni vad tomten kommer att ha i sin säck åt sd brava???



jo en svenskakurs.

2010-09-21 @ 15:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0