mitt internet kan dö

Tjabba!

Hemma från utflykten på ikea. Jag köpte en gardinstång och gardiner och lisa fick tillslut sin efterlängtade lampskärm. Ja det är en lång historia. Mitt internet är döööööö segt så det kanske inte bli mycket mer bloggning än såhär idag. Vilket är bra då jag behöver all min lediga tid till att storstäda då byggarbetarna kommer hit imorgon och ska byta alla våra fönster.

Hittade inte riktigt prins karl philip på ikea men en efterbliven turist ville gifta sig med mig. Eller nästan.

Efterbliven turist: Hello do you have a boyfriend
Jag: Yes
Efterbliven turist: Oh to bad. But can i have your number i think you look nice.
Jag: No i have a boyfriend
Efterbliven turist: So i have a girlfriend.
Jag: Aaaw u cute she is lucky to have you. You should marrie her.







Min snygga tisha är mr a´s och han kommer döda mig om han får veta.


Kommentarer
Postat av: Vivi

Yes yes yes I'll be there!

2010-09-06 @ 20:04:05
URL: http://bubbles.blogg.se/
Postat av: Anonym

snnnnyyyyyyyggggg t-shirt

2010-09-06 @ 20:24:16
Postat av: hejironi

snygg gardinstång

2010-09-07 @ 09:30:27
URL: http://hejironi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0