Jag finns kvar

Nu tar jag mina gummistövlar under armen och går ut i regnet. Tänkte kolla om jag hittar nåt snyggt i affärerna.
 
PÅMINNELSE TILL MIG SJÄLV: DU SKA KOLLA PÅ TVÅAN KLOCKAN 21.30 IKVÄLL OKEJ DIN SENILA JÄVEL.

Sådär. Det är många som undrar vart armani tagit vägen. Han har fått det alldeles för jobbigt med all publicitet. Dom andra hundarna utnyttjar honom och han gillar inte kändisskapet lika mk som mig. Men han kommer göra comeback snart när han känner sig mogen för det igen.


gummisar från nk 1300 kr minns inte märket.
linne som ed hardy sytt till mig
kofta gina tricot och har ett mycket vackert halsband där också från bikbok.
Legginsen är ett par gamla som jag ärvt av paris hilton

Kommentarer
Postat av: hejironi

Okej. Eftersom jag kommenterar på allt du skriver var jag tvungen att kommentera här med.

2010-09-14 @ 00:12:24
URL: http://hejironi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0