Brev: Jag behöver hjälp

Telefonsamtal mellan mig och typ matilda
Ps. Det är inte tjejen i samtalet som har skrivit brevet

ring riiiing

Jag - Hallå
M - Heeej vad gör du?
Jag - Nä inget e hemma vad gör du?
M- nä är på ica och ska handla
Jag - okej
M - Duuuuuuuuuuuu, jag behöver lite hjälp.  Jag har virrat runt här på ica ett bra tag. (den ican är 30 kvm.)
Jag - Okej hittaru inte ut elleR?
M - Jooo men VART FAN LIGGER STRÖBRÖDET?
Jag - eeeeeeh vid brödet-
M - Ja jag visste väl att jag skulle ringa dig innan jag ringde mamma. tack tack puss hej


Kommentarer
Postat av: matilda

men stick!!!! jag skulle ju bara skoja lite med dig.... eller nått! hade stenkoll helatiden.. verkligen! NEMEN VA FAN JAG ÄR NOG INTE DEN ENDA SOM LETAT BLAND BAK GREJERNA!!!!!! eller??

2010-09-26 @ 23:51:56
URL: http://matildarask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0