You dont know me like that

Godmorgon!
Sitter här med frukost och ska strax iväg och träna. FREDAG idag och jag är spontan. jajjamänsan har ingen aning om vart den kommer sluta. Men det är sol ute och jag vaknade på rätt sida. Så det kan nog sluta riktigt bra..Vad ska mina vänner göra? Alla som vill ha med mig vid sin sida ikväll kan ju gärna ringa mig. Öppen för förslag idag!

Vet att ni vill ha bilder från pannkakskvällen igår. Men jag har lite bråttom nu så ni får nöja er med en bild på bara mig istället. Vet att ni gillart. Sooo rosini stylish.


Kommentarer
Postat av: Amirselina

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2011-03-10 @ 12:21:02
URL: http://amirselina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0