Löningshelgen

Ska aldrig mer gå ut era arbetares såkallade "löningshelg". Man står ju som packade sillar och behöver inte ens röra på sig då man ändå svingas fram och tillbaka, fram och tillbaka. Ibland får man en svettig hand på sin axel och ibland någon lapdanzandes tjej hår i ansiktet. Men kul var det men ska hålla mig inne dessa dagar framöver.

Nu sitter jch anna och erica i min soffa med 3 filtar, två täcken och alla fönster plus balkongdörren öppen och kollar på ointressanta saker på tvn.
Ska snart få se min desperate repris som jag missade i tisdags pga tapas ätandet.


Vi spelade galenpanna på förfesten.



INTE gårdagens outfit då ja bytte om en timme innan avgång. men jacka behöll jag på. Hur snygg är den inte btw...love iiiit, ny och MIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0