Lite sent men

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjj!!!

Wonderful fucking lördag!

Vilken underbar solig dag sötisar tycker ni inte det?
Nää skoja bara hej bitches hoppas ni mår skit. Ikväll ska jag ut och lira med mina kissekatter.
Först har vi då en liten tvätt att ta hand om MR A och jag. Sen måste man ta sin sömniga kropp till systemet. Ack ack ack...



Lisa du är bäst på att grädda pannkakor. Ser ni att den fortfarande ryker ?


Jag mätt och belåten. Brukar bli lite sömnig efter maten


Emilia tycker om florsocker på sina pannkakor.


Mätta och belåtna tjejer.

Ja här var bilderna från torsdagens pannkakskalas. Kommentarsfältet har ju överraserats med frågor om vart dom är. Men asså kom igen hur kul kan några bilder på 5 hungriga osminkade tjejer vara? Ha vi var 5. Matilda var också med. Här har ni henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0