Vi tänder ett ljus..

.. i advent, det värmer den som fryser när
 vi tänder ett ljus i advent vi sprider ut ljus i vårt mörkr här
och alla som är rädda och fryser på vår jord dom borde få sitta vid vårt bord
 när vi tänder ett ljus i advent

Jahapp då börjas det. Snöar gör det också. Vad skönt jag tyckte inte vi hade tillräckligt.

Igår var jag på berns. Hur bra musik var det inte där? Jag dansade sönder mina fötter men det var typ värt. Sen åkete jag hem I snökaos. Jag har kommit på att det bästa med att komma hem sent på vintern är att skålla sig i en varm dusch. Det bäste med att komma hem på sommaren är att man inte behöver duscha.





Kommentarer
Postat av: dadaa

Var med och tävla om en parfym+bpdylotion värd 495:- på min blogg !! :D

2010-11-28 @ 15:30:53
URL: http://omerovicnedzada.blogg.se/
Postat av: Augustzara

Brilliant site. Cheers.

2011-10-07 @ 13:06:20
URL: http://augustzara.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0