Trötter

Gud vad trött jag är. Bokade av min yoga för idag också. Ska ta och lugna ner mig lite. Nu blir det bara middagar, sällskapspel och ett glas vin ett tag framöver. Träningen får inte komma till skada.
Imorgon kommer jag börja jobba på ett nytt projekt i solna så bloggningen kommer ligga lite på is. JA MEN VAFAN LITEGRANN BARA. Kommer självklart blogga men kanske inte 9 ggr om dagen. Ska bli kul iaf för min del. Kanske inte för eran men och.


Vill gärna boka en resa också. Vem vill åka med mig. Typ i mars. No kidding this is seriöst

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Finaste tjejen :) ser så härligt ut att bara ligga där i värmen :)

2010-11-15 @ 16:43:44
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0