Retarded girl.Eller?

Diskussion igår på berns.
Vi pratar om Emilias pälsjacka.

Emilia: Ja det är en dyed rabbit.
Jag: Vadå dyed rabbit.
Emilia: Ja det står inne i lappen att den är det.
Jag: Vadå att kaninen dog av sig själv eller?
Emilia: Eh NEJ? DYED rabbit.
Jag: Vadå att den dyker jag fattar inte?
Melinda: NEJ DEN ÄR FÄRGAD!
Jag: Men det heter ju colored.
(hånskratt)

Smartbrunett_87 hahahha =) OBS: Jag läste inte på lappen jag hörde bara ordet då kan man ju tro att det är något annat ellerhur? Tycker jag inte förtjänar några dumpoäng för detta missförstånd vilket det såklart är.


Kommentarer
Postat av: meurk

det är inte alltid lätt rosanna!själv kommer jag med en färgburk o kastar på emilia så kan vi kalla den colored sen ;) Du e så fin o söt ÖKIS

2010-11-29 @ 13:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0