minusminusmiunsminus

Äckliga minusgraderna vandrar sig sakta ner hit till Stockholm. Fyfan vad jag hatar dig vinterjävel. Och jag hatar att köpa en vinterjacka ännu mer! FYFAN för dig.
Istället för en vinterjacka skulle jag kunna åka en vecka till egypten - hurhada på ett fyrstjärnit hotell. Jag skulle kunna köpa en ny fläkt till mitt kök. Jag skulle kunna Köpa en ny dator. Ja jag skulle kunna göra en massa kul istället men nej nej jag måste köpa en vinterjacka eftersom att jag är född i ett vinterjävlaäckel land. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Ikväll ska ja bowla =) jihuuu

Hurra för sommaren!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Vivi

jag vet hata hata hata.

och hata jackor som man ser ut som en michelingubbe i!11

2010-11-06 @ 10:01:24
URL: http://bubbles.blogg.se/
Postat av: Daniel

Men man kan göra vintern till sommar

Här i finland vinterbadar vi, solar å bastar!!! Sommar året runt!!

2010-11-06 @ 12:43:33
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: big d

ja men köp inte en jävla vinterjacka då ha kvar din i ett år till och åk utomlands och ta med mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-06 @ 20:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0