Mamma Vecchio

Jag var på stan en sväng. Träffade mina småbrorser. Hade inte sett dom på länge. Liam och elliot heter dom. ellito ville inte ge mig en puss med förklaringen att han skulle leka med rori bilarna när han kom hem. Dom dåliga ursäkterna börjar tidigt. Och rori bilar fick han också. Snäll syster som man är.




Liam och jag i gallerian. Han gillade att shoppa med mig.


Milfen är ute och går...


Elliot, poser som syrran


Erica Liam och jag (liam leker som att han inte ser kameran men vill bara få till en spontant bild)


Ojda Elliot kom tomten tidigt i år.


Kommentarer
Postat av: therese

Liam var ett riktigt sött namn :)

2010-11-20 @ 18:19:53
URL: http://nattstad.se/thereseej
Postat av: Anonym

rorri erika eliott*

2010-11-21 @ 21:33:40
Postat av: Anonym

elliott

2010-11-21 @ 21:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0