Lejonkungen är incest

Helloo!!
Har ont i nacken efter min dansshow igår. Så nu har jag ont i exakt hela kroppen! Fint va?
Träningsvärk är ju värst 2 dagar efter. Åååååhhh jag orkar inte.
Visste ni att lejonkungen är en incest film tydligen. Iallafall om ni frågar Emilia. Jag tycker inte det. Det är ju en film lixom. Det är inte som att lejon på riktigt skulle vara vän med en fågel (zazo). Dom skulle ju käka upp honom. Aja läs på matildas blogg. Länken finns på sidan till vänster. Där har ni hela Emilias förklaring till om varför lejonkungen är en incest film.

Nu ska ja stretcha vidare...


Kommentarer
Postat av: Kimailin

Very impressed!

2011-02-09 @ 11:50:54
URL: http://kimailin.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0