Planering planering

Hej bloggläsare!

Nu sitter jag här med systrami. Vi har ätit hela dagen!
Först glass sen guacamole (stavas de så?) Med nachos och sen kom pappa italiano och lagade pasta åt oss fetton =)

Nu ska vi planera morgondagen.

10.00 stiger upp, morgon tofflorna på och en kaffe i höger hand
11.00 Äta frukost, får jag tid över kan jag kissa, det finns marginaler för det iaf
12.00 Duschar, sminkar mig fönar håret
13.00 går ut med armani på en lång promenad, plockar upp hans bajs.
14.00 tar fram mina pärmar och gör ett månadsavslut på varje pärm. vad har jag gjort av med? vad har jag gjort för inköp, vad var bra respektive dåligt månaden som gått.
18.00 Fri-tid
20.00 Möter upp ex andtal tjejer för att äta middag =)


benandjerrys

förrätt, host medicin och nachos

själv är jag ju lite snyggare när jag äter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0