Metrolog utbildningen var en timme lång eller?

Hej!
Jag vet vad jag ska bli när jag blor stod. Metrolog.
Tv4 vädret va för ett tag sen..Stämmer inte ett skit emot vad dom sa igår samma tid!
Jävla svikare...tantolunden har väntat på mig sen förra året och igår hade jag tänkt att ge den ett lite besök..Men nej nu säger jävla tv4 Tone att det är lokala regnskurar i hela fucking landet!
Vilken linje ska man plugga om man vill bli metrolog..Eller ja behöver inte plugga.. Mina damer och herrar imorgon kommer rosivärmen till sthlm och i resten av landet har vi orkan..Fast om ni frågar imorgon så blir den regn i dom norra delarna och tsunami i dom västra..
Sen om jag har fel? vem bryr sig de är mitt jobb lixom. Att ha fel och ändra mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0