BOOB!

Igår var jag ju som sagt på pressmeating för boobdesign...Det ä verkligen något jag kommer satsa på när jag ska bli mamma..Ska även bli deras nya ansikte utåt..en liten fake mage och så är jag klart!



BOOBDESIGN.COM
Nu kör vi slutrea på vårens kollektionsprover, tidigare säsonger och andra godbitar.
Amningstoppar, gravidjeans, babyplagg mm till kanonpriser.
Välkommen att fynda sommargarderoben för dig som är gravid eller ammar.
Du får gärna ta med eller tipsa vänner.

Tisdag 25 maj kl 7.00-19.00
Onsdag 26 maj kl 9.00-17.00
Plats. Boob Huvudkontoret..., Götgatan 24, portkod: 6873

PS. Vi tar endast cash.

Varmt välkommen!

Gå även med i Boobs grupp på facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0