Andiamo

Godddageeens!

ok resumé...igår...förfest hos mimmi. MKT trevligt. Lite fans, hälsa tog en bild, skrev en autgraf.
Sen åkte vi glada i hågen in till sturecompagniet..Måste också tillägga att en tjej raggade på mig...bra/dåligt?




det bjöds på alldans ist för allsång

D D D D D D d dddddaageeenss outfit äääär... ****hemlighetsstämplad..såg 20 copycats igår nog är nog.



Nu skriker MR A att mina hamburgare är klara så ska sätta mig och äta sen lägga mig o soffan tills jag dör
ARRIVIDERCI!

Kommentarer
Postat av: Erika

Shieet, har ja blivit kändis nu...va med på din blogg inte illa alltså, känner att ja borde börja träna på autograferna

2010-05-13 @ 22:12:00
Postat av: Anonym

Jävligt känd nu erkan!! Gylli gylli! puss hej

2010-05-14 @ 09:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0