SJÄLVKLAR RINGER DET KONSTANT NÄR MAN INTE VILL

Dååååå ska vi seee yaaaaaaah stylisten anna och jag på stan här i ett provrum där anna visar hur jag ska bära min jacka. Jag har ingen egen smak eller egen vilja så anna bestämmer helt och hållet upp och ner, knän axlar häl och tå hur det ska vara




Ser nu mina snygga pyamas brallor i bild olalala

Sen blev det lite annat fint




Kommer även mer shopping imorgon då jag sa hämta mina pjuks som ligger undanlagda på ms blogger i pkhuset=)
Och som ien över pricket på det har jag och denice bokat The Last Bounce 25/4 20.00
PUSSHEEEEJ!



Kommentarer
Postat av: Ellen

HEJ lilla bloggon !

Hur länkar jag din häftiga blogg till min sajt ?

2010-03-02 @ 23:10:54
URL: http://ellenofsweden.blogg.se/
Postat av: rosanna

duu ja vet inte kan inget om sånt är inte jag som fixat det på min blogg:)

2010-03-02 @ 23:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0