Ovilligt bloggande

hej hopp!
slutstation hemma, rumpan väl inborrad i data stolen. check.
hittade en bild ifrån domenikanska republiken när jag va där med MR A

Idag känner jag att den där vågen kunde fått ta mig och föra mig under ytan tills vädret blir som man vill.
vad ja tjatar om vädret känner jag, de som när man träffar nån man igentligen inte har lust att prata me och ba fan va kallt de har varit, ja eller hur hemsk vinter. Men de e så jag känner när ja skriver till er.. ja vill inte prata med er. men ja måste ju så cashen rullar in...

älskar att kolla runt på gamla bilde och se hur de va på den gamla "goda" eller för mig blir tiden bara bättre. Varje dag ja kollar mig i spegeln så blir ja lixom helt paff över min skönhet



mr A vill inte att ja visar honom respektera hans beslut.
Nu ska ja gå och dricka vatten BEACH V.22 inget annat kommer ner hihi
PS. NI SOM VILLE JA EN KATEGORI FÖR MINA RECEPT FÅR VÄNTA TILLS MIN BLOGG DESIGNER KOMMIT HEM IFRÅN SIN SEMESTER, SYSSLAR INTE MED SÅNT SJÄLV. I GOT PEOPLE DOING IT FOR ME!


Kommentarer
Postat av: kiiiiim

HAHAHAHAHAHAH de d'r va de bästa censurering jag sett

2010-03-23 @ 16:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0