Min vecka ...

Då tänkte jag skriva om hur min vecka kommer se ut. SÅ ni vet vart ni har mig hela tiden och kan smygfota komma och få autograf och allt vad ni sysslar med..

MÅNDAG: har lite jobb sen blir det bio med mamma syster och MR A. Sen till soffan för att kolla hollywoodfruarna

TISDAG:
Presslunch med några modemänniskor sen Dating in the dark där jag medverkade förra veckan sen DH

ONSDAG: Sola,träna, shoppa och ta hand om en nyopererad syster.

TORSDAG: Fri dag sen bio med några girls på kvällen. Vi ska se remember me så kom inte till samma film som mig TACK

FREDAG: förberedelser förberedelser förberedelser förfest then partyyy like a rockstar

LÖRDAG: ligga i soffan, äta en påse chips, dricka 10 liter vatten, må illa, fixa mig then el berns

SÖNDAG: ligga i soffan, äta en påse chips, dricka 20 liter vatten, må lite illa, fixa mig sen fest hos en vän som fyller år



Och så ska ja självklart blogga 100 ggr där emellanåt också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0