lite tidsfördriv, för er som inte har liv asså

Ta fram mobilen och gå in på kontakter:

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?

MR a   SVÅÅÅÅRT
VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?

J bara ett J VEM FAN ÄR DE. Ja men nu vet ja de ju JLO, vi har pek och lång finger relation (sätt ihop pek och lång fingret = me and jlo

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?

Mimmi Söderström - På fredag kanske?? HELST NU!

ÄR NUMMER 25 SÖT?

Linnea - oooooh som en sockertopp söt

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?

Nahida - fan vad hon smilar och slickar röv ;)

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?

Denice - genom anna dom plocka upp mig utanför stures och tog med mig hem

GILLAR DU NUMMER 51?

Kungen - nej han tar alla min pengar. (tror jag)

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?

Anna blogger - OOOOM JAG HAR!ALLDELES FÖR OFTA

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?

Emilia - ikväll my place my bed ,vi har en grej att göra ;)

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?

Emelie - på maneger nivå

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?

Asshal - Ja men ja skulle få ha blöja på mig då ja fömodligen skulle skratta så mk att ja skulle kissa på mig
.
VAD PRATAR DU & NUMMER 18 OFTAST OM?

Evelyn - De min makeup artist sååå vilken färg på skuggan kanske.?

KÄNNER DU NUMMER 1?

Alex L -
yes she works under me

HAR DU KRAMAT NUMMER 65?

Vetrinären - ja dom rädda armanis liv en gång:)

Kommentarer
Postat av: robert wells

du är galen

2010-03-26 @ 11:11:34
Postat av: Nahida

slicka röv kan du göra själv!!!

2010-03-28 @ 21:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0