frågeformulär

Lovar du att vara ärlig? Med ena handen på koranen den andra i röven och foten på bibeln så JA!
Låt just nu: vinjetten till DesperatHouswifes
Röker du? specifisera dig, röker vadå?
Beroende av: Min blogg
Favorit bok: lasermannen, den e kung tung
Vem behöver du mest just nu? Min massör har ont mellan ring och lång fingret.
Vad tror folk om dig? Att jag har latinamerikanskt ursprung
Stämmer det? Nej nej afrika in my heart
Vad får du oftast komplimanger för? min handstil
Vad säger du för att imponera på någon? Säger inget drar bara fram min lönecheck
Funkar det? Ja men lätt
Hur imponerar man på dig? Gå på händerna baklänges, jag kan bara framlänes så blir grymmt imponerad om någon kan gå bakåt.

Brukar du skratta för dig själv? Ja de bara då jag skrattar
Vad står det i ditt senast inkomna sms? Ifrån vilken mobil snackar vi nu? ok tar den privata, kollar på fotboll hos aram så kommer hem sen.
Vart bor du? Där min brevlåda bor
Trivs du där: Nej hade helst bott en bit ifrån
Äger du några converse: Vilken levande varelse gör inte det?
Festar du mycket? Just nu? Nej ska sova
Vad har du för mobiloperatör? Alla jag gillar variation
Är du allergisk mot något? Aa en 5 siffrig lönecheck
Nästa mål i ditt liv: Ska hacka en HEL gullök utan att få tårar
Hur svarar du i mobilen? on the mike what your beat nigga
Vem ringde du senast? påven
vad sa den du senast pratade med live? öppet köp o 30 dagar i valfri affär
Antal sömntimmar i natt: 10!
Sov du ensam? Nej Mr A och armani va ju där
Tycker du om din pappa? Ja han äger!

Brukar du komma i tid? Nej ibland kommer jag inte alls.
När mår du bra? När pengar rullar in som dom ska och det är sol!
När blev du fotad senast? Blir det varje dag så ja idag.
Är du smart? det behövs inte

Favorit dryck på morgonen: mojito jordbugg
Är du blyg? nej nej
Är du cool? yeah yeah
Har du varit full? Full i magen? varje dag
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Ligga med mig själv mohahaha
 
Nu ska jag på jobb sen bränna fett! See ya!

Kommentarer
Postat av: Madde

man får INTE ha foten på Bibeln Ökiiiiis !!!

2010-03-11 @ 08:21:48
URL: http://madeleinemeurk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0