Fan mail!

Gomorron gomorron, öppnade min mail och ser att ja fått hundratals fan-mail!
Blir så glad av att veta att hela landet dör för mig, önskar inte ni att ni också kunde få ha den känslan??

Första mailet är fån en kvinna i uddevalla:

Hej Rosini, va ute och promenerade idag och tog en dagens outfit a la rosinis. Älskar din blogg big fan!Besök även min hemsida. www.hotmohair.com




Ett annat mail jag föll för var ifrån en söderkis.
Tjatja kör en dagens outfit i din anda, du är stört skön. Love you for always, när ska du lämna din statsdel stureplan och komma och hänga med oss söderkisar.
/ LitenSöderKis_95


naaaw blir man inte rörd.
Nu ska ja göra mig i ordning för att ta med mina tjejer på poledancing. Träning är roligast i grupp = Bli anna anka smal tips nr 3
kommer bilder senare
byeee dont hate me cus u aint me CIAO!

Kommentarer
Postat av: madde

HAHAAHAHA jag dör.... hahahaa hosthost host.

2010-03-13 @ 19:30:34
URL: http://madeleinemeurk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0