E as in ello there mate!

nu har jag brännt lite kalorier, en dålig dag på gymmet men bättre än inget. Närmare bestämmt 230 st brännde jag CHECK!
Sen har jag solat på balkongen där ja drack latte i min queen of fucking everything mugg. Bara härligt

Det ser ut att bli en till såndär tråkig men nyttig dag. Det ska storhandlas och det har lagats mat och det ska lagas mer. bara att jag har tränat visar ju hur nyttig denna dag kommer bli.


Där har vi kalorierna, byebye never see you again..


hälsade på min balkong de va ju bara ett halvår sen.


Kommentarer
Postat av: Ammi

hoppas du får en fin dag :)

2010-03-24 @ 15:40:19
URL: http://aaammii.blogg.se/
Postat av: kiiiiim

haha vem tog den bilden?

2010-03-24 @ 16:13:41
Postat av: natalia

vad hande med 500 kalorier varje gang ;)

2010-03-25 @ 03:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0