dont you wish your blog was HOT as mine

Sådär då var man hemma efter ännu en kväl fullt av skratt och tårar.
Men imorgon är den en annan dag. Det ska shoppas! tänkte skriva upp min shoppinglista så jag inte kommer hem med massa onödigt. Det är nog ingen risk att jag inte gör det men iaf ett tappert försök

* this is it filmen
*en ny vår jacka har redan 6 st men veckan har 7 dagar inte sant?
*en bh
*en deo (man vill ju lukta kändbloggerska)
*party outfits (har självklart massor men mycket vill ha mer)

*en liten väska som man hänger runt halsen som anna haaaaaaaaaar

Så då ska vi se till att bara komma hem me dom här grejena imorgon!





En stor puss på mig själv för att ja e sådäääär trevliiiigt och stark (skit stark)


Kommentarer
Postat av: ollie

elisa har två this is it filmer :)

2010-03-01 @ 23:07:07
Postat av: madde

Rosanna du är min ögonsten Rosanna du är så liten o klen

2010-03-01 @ 23:51:39
URL: http://madeleinemeurk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0