då köööör vi!

Nu är jag klar för att möta kvällen och allt den har att erbjuda. Själv erbjuder jag en top från gina med midjehöga leggins till

Och mina älsklingar är pååå åååå dom gör så ont men mitt hjärta gör volter när vi e nära!

Its like i waited my whole lige for this one níght Its gonna be me you and the dance floor

sånt fint par vi är

Makeupartist har begett sig men vi tog en bild tillsammans innan. Juste sa jag att hon va dvärg så liten och söt

Blir eventuellt nåt mobilbloggande ikväll också! Ska ju föra hos emilia så de kommer bli en hel del bilder, annars väntar en fräck resumé imorgon!

TREVLIG KVÄLL RÖR MIG INTE E DU SNÄLL!

Kommentarer
Postat av: ellen

SV; åh tack :D gullig du är!

2010-03-06 @ 19:42:49
URL: http://eswalander.se/
Postat av: evelyn

Hoppas du hade kul...besitos

2010-03-07 @ 14:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0