cash money hoes

då jag laddar och laddar och värmer upp hela veckan inför helgen så har min kropp inte riktigt hängt me. Börjar bli sjuk!!!!!!! tack gud kan lika gärna köra en russian roulette och hoppas på de bästa ist.DÖ!.
Nä men på lördag blir de rajj!  Anna och jag och erkan! all in ! jag och min vän nahida snacka nyss om att köra en bartömming! Så att ni fattilappar som bara kan gå ut löningshelg inte har någott att dricka nästa helg. SLuuUTtT!Ska bränna alla mina cash money hoeeeeees
Men måste ta de easyyyy.. som pappa säger: DEN SOM HAR FÖRSIKTIGT KLARAR SEG BEST I LIVET!


ME AND SOME BLOGGLÄSARE! sötnosar. ps inte han längst ner han är konkurrent


jag och min bartömmningsvän, fortfarande oskyldiga och högtiden var godis på lördagar!


vad är det med stures och inte ha mojotos??? vet dom inte vem ja e? A bloggers got to drink!
svårt å veta!




Jag och läsare på cafét förra året. Som ni ser, bara fjortisar som läser min blogg alla dar i veckan.
svårt att veta att jag INTE är blekfisen på bilden
mohaha

Jag och min dotter busar i soffan!


Kommentarer
Postat av: Nella

Härlig blogg !=)

2010-03-19 @ 16:39:48
URL: http://nellis.se
Postat av: finalinafina ♥

Hejsan! Imorse drog jag igång en "Veckans blogg"-tävling. Det är redan många som har anmält sig; gör det du oxå! Du behöver bara lägga en kommentar i det inlägget. Ha en bra dag ♥♥♥

2010-03-19 @ 17:09:00
URL: http://finalinafina.blogg.se/
Postat av: Qb

härliga bilder

2010-03-22 @ 09:04:18
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0